pondělí 28. března 2011

Pečení je radost III

Jo! Já vim, pořád peču...ale dneska je to na oslavu ;) Ředitelka ve školce mi oficiálně potvrdila místo ve školce :))) Takže jsem prostě musela upéct něco ňam ;)

Opět jsem vybrala recept z té mojí kuchařky. Jsou to Vanilková srdíčka, ale vykrájet se dá samozřejmě cokoliv.
Doba přípravy:
cca 15 minut pečení

Na těsto budeme potřebovat:
230 g hladké mouky
150 g másla/tuku
130 g cukru krupice
vanilková esence - tu jsem doma fakt neměla, takže jsem použila balíček vanilkového cukru

Mouku smícháme s na kostičky nakrájeným máslem, aby nám vznikla jakoby strouhanka. Potom přidáme cukr a vanilkový cukr/esenci. Z toho všeho na vále vypracujeme těsto. V této fázi se budete hodně vztekat, protože těsto dlouho nedrží požadovaný tvar, konzistence je dost napyču, pořád se o drobí...Po zhruba 10 minutách z toho nečeho ale vyleze slušné, vláčné, dost mastné, ale příjemné těsto :) Z něj na pomoučeném vále vyválíme placku cca 2 cm vysokou a vykrájíme srdíčka/cokoliv. Dáme péct do předehřáté trouby (180°C) na zhruba 15 minut, až srdíčka zezlátnou.


 Necháme je vychladnout a pak pocukrujeme. Já je upgradovala ještě čokoládovou polevou ;)


Závěrem jen asi tolik, že srdíčka jsou sladší...ale prostě výborná :)

Žádné komentáře:

Okomentovat